Garanti og reklamasjoner
Garanti
Vi bryr oss om produktene våre og gjør logisk nok vårt beste for å levere dem til deg i topp stand. Det hender imidlertid at en bestilling går i stykker under transport eller at det skjer noe annet som fører til et garantikrav. Ifølge loven er du forpliktet til å rapportere feilen til oss innen to måneder etter at den er oppdaget. Hvis feilen dekkes av garantien, reparerer eller erstatter vi den kostnadsfritt.
Reklamasjoner
Ved reklamasjon må forbrukeren først ta kontakt med Voldt. Ved reklamasjoner som ikke kan løses i fellesskap, skal forbrukeren kontakte Trusted Shops (https://www.trustedshops.co.uk/), som megler kostnadsfritt. Hvis man ikke kommer frem til en løsning, har forbrukeren mulighet til å henvise klagen til Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com), hvis avgjørelse er bindende og aksepteres av både den næringsdrivende og forbrukeren. Bruk av denne tvisteløsningskommisjonen medfører kostnader som forbrukeren må betale til kommisjonen. Det er også mulig å sende inn klager via den europeiske plattformen for online tvisteløsning (ODR) (http://ec.europa.eu/odr).