Logo Porsche

Porsche ladekabler

Vi i Voldt har en passende ladekabel for alle Porsche-biler, for alle situasjoner, uansett hvor du befinner deg i Europa! Alle våre ladekabler har 2 års garanti, og frakten er gratis.

Recharge your way

Det finnes en ladeløsning for enhver situasjon

Samling: Porsche ladekabler

Porsche EV Bakgrunn

Porsche har en lang tradisjon og betydelig erfaring med å bygge Electrice biler, og skiller seg ut allerede før elbilrevolusjonen på 2010-tallet. Det første batteridrevne kjøretøyet designet av Ferdinand Porsche ble produsert i 1898, under navnet Egger-Lohner C. 2 Phaeton. Det tok 121 år før en ny elbil bar Porsche-navnet, men ventetiden var verdt det. I dag satser Porsche fullt og helt på en utslippsfri fremtid, ikke bare ved å utvide sitt utvalg av høyytelsesmaskiner som kombinerer klassisk design med moderne teknologi og presis kjøredynamikk, men også ved å slå seg sammen med Rimac, en kroatisk elbilprodusent. Vi i Voldt er store fans av Porsches elbilserie, med sine lynraske maskiner og innovative tilnærming til elbilideen som lover en spennende fremtid. Vi er stolte av å kunne tilby førsteklasses ladekabelløsninger til alle Porsches elbiler.

Porsches elbilmodeller

Den første helbatteridrevne modellen var Taycan, som ble introdusert i 2019 og fortsatt er i produksjon. Den er bygget på en spesiell Volkswagen J1-plattform, og er designet som en prestasjonssedan som fengsler fantasien til bilentusiaster med sitt design og sine ytelsestall. Suksessen til Tycan gjorde det mulig for Porsche å utvide sortimentet med en helt ny og helElectric Macan kompakt-SUV og den kommende Cayenne EV. Det mest interessante er imidlertid det faktum at Porsche vil presentere helElectrice erstatninger for Boxster- og Cayman-serien. Disse to etterlengtede modellene blir Porsches første skikkelige batteridrevne sportsbiler. Porsche selger PHEV-versjoner av Panamera og Cayenne sammen med de helElectrice modellene.

Porsche EV-teknologi

Siden Porsches elbiler er designet for å oppnå lynraske akselerasjonstider og toppfart, er det ingen overraskelse at elbilteknologien er svært avansert. Det er ikke bare de store batteripakkene og de høye hestekreftene, men også spennende komponenter som en to-trinns girkasse for toppversjonene av Taycan og et komplisert, men nødvendig batterikjølesystem. Til Taycan tilbyr Porsche tre batteristørrelser - 79, 93 og massive 105 kWh-pakker, avhengig av versjon. Alle batteripakkene bruker 800 V-arkitektur og har svært høye ladehastigheter. Når Taycan er koblet til en vekselstrømslader, kan den lade med 19,2 til 22 kW, men når den er koblet til likestrøm, kan den lade med en forbløffende hastighet på 270 kW. Interessant nok har Porsche også gitt den nye Macan EV en mektig batteripakke på 95 kW, men i denne modellen er effektnivåene litt lavere for å oppnå en lengre rekkevidde. Basisversjonen av Macan EV har én bakmontert elmotor, mens alle andre versjoner har motorer både foran og bak. Vi i Voldt har designet våre ladekabler i samsvar med den spesifikke Porsche EV-teknologien for best mulig ytelse og maksimal brukervennlighet under alle forhold.

Voldts ladekabler for elbiler til Porsche EV-modeller

Når det gjelder ladekabler til Porsches helElectrice og ladbare elbilmodeller, handler Voldts utvalg ikke bare om kvalitet, men også om bekvemmelighet og trygghet. Kablene våre, som er laget av OK-kobber, er mer fleksible og motstandsdyktige mot rettvinklede bøyer. Plugghuset, som består av ett stykke og er IP65-klassifisert, er helt vanntett, noe som gjør det egnet for ulike værforhold. Vi tilbyr to års garanti, gratis frakt innen to virkedager og problemfri retur på alle ladekablene våre, slik at kundene våre kan være trygge på kjøpet. Men det som virkelig skiller oss ut, er vårt engasjement for kvalitet. Kablene våre er omhyggelig konstruert og laget av de beste materialene, noe som sikrer en jevn og effektiv ladeopplevelse. Dette er spesielt viktig for kjøretøy med store batteripakker som er utsatt for overoppheting, og gir trygghet og tillit til hver eneste lading.